اتوماسیون صنعتی

PLC
  • ۰
  • ۰

IDEC Safety Commander روشی منحصر به فرد، عملی و ثبت شده را برای اپراتورها فراهم می کند تا از رابط های تبلت مدرن با ماشین آلات و تجهیزات صنعتی استفاده کنند.


فرمانده ایمنی HT3P
Sunnyvale، CA، 29 ژوئن 2021 - IDEC Corporation فرمان ایمنی HT3P را برای رفع نیاز روزافزون برای کاربرانی که می‌خواهند تبلت‌های مدرن را در سیستم‌های اتوماسیون صنعتی خود بگنجانند، توسعه داده است، اما همچنین باید شامل توقف اضطراری سیم‌کشی (e-stop) و قابلیت فعال Safety Commander نگهداری ایمن تبلت را در محیط های صنعتی برای کاربردهایی مانند ماشین آلات، روباتیک، وسایل نقلیه هدایت شونده خودکار (AGV) و خطوط تولید آسان می کند.

به طور سنتی، پرسنل عملیات صنعتی باید در مقابل پانل های کنترل ثابت بایستند یا از پانل های لمسی دستی اختصاصی یا آویزهای آموزشی استفاده کنند. هر یک از این روش‌ها جایگاه خود را دارند، اما برای بسیاری از برنامه‌ها، اپراتورها به قابلیت‌های رابط انسان و ماشین (HMI) بسیار دقیق‌تری نیاز دارند، حتی زمانی که در سیستم حرکت می‌کنند. ابتکارات اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) و گزینه‌های HMI توانمند، اکنون طراحان را به انتخاب تبلت‌های موبایل به‌عنوان دستگاه‌های تجسم و کنترل، به دلیل راحتی و مزایای بهره‌وری، وادار می‌کند.

تبلت ها وضوح صفحه نمایش بالا، توانایی های محاسباتی قدرتمند، حافظه گسترده، شبکه Wi-Fi و اتصال بی سیم بلوتوث را ارائه می دهند که همه با هزینه کم هستند. فراتر از عملکرد  اچ ام ای 107eg، آنها می توانند مشاهده فوری نقشه ها و راهنماها، ویدئو کنفرانس و ایجاد گزارش را ارائه دهند. اما تبلت‌های مصرف‌کننده یا تجاری چگونه می‌توانند ایمنی در سطح صنعتی را ارائه دهند؟

IDEC با درک نیاز صنعت، دستگاه منحصر به فردی را برای افزودن ایمنی درجه صنعتی به تبلت های معمولی توسعه داده است. Safety Commander یک دستگاه دستی با یک لغزنده و دستگیره های قابل تنظیم برای قرار دادن تبلت هایی با اندازه مورب 8 تا 11 اینچ است. تبلتی که در Safety Commander نصب شده است بدین ترتیب:

· مقررات قفل کلید برای ایمن نگه داشتن تبلت در دستگاه.

· یک دسته و بند دستی محکم و ارگونومیک، هم برای کاربران راست دست و هم برای چپ دست، و یک بند گردن اختیاری.

· قابلیت چرخش تبلت به هر جهت عمودی/عمودی یا افقی/منظره با استفاده از طرح ثبت شده.

· یک دکمه e-stop سیم کشی شده با نشانگر LED.

· یک سوئیچ فعال 3 موقعیت سیم کشی شده.

· یک کابل 5 متری.

· پورت USB Type-C برای شارژ تبلت.

· حفاظت IP54 در برابر پاشیده شدن آب و خاک و مقاومت در برابر سقوط تا عمق 1.2 متری تست شده است.

در بسیاری از موارد،hmi dop-107eg استفاده از یک تبلت مدرن از نیاز به قرار دادن رایانه شخصی در کف کارخانه جلوگیری می کند و گزینه ای برای افزودن عملکرد IIoT به سیستم های صنعتی فراهم می کند. تبلت ها می توانند قابلیت های بسیار بیشتری نسبت به آویزهای آموزشی صنعتی اختصاصی ارائه دهند که گران هستند و استفاده از آنها دشوار است. با این حال، کاربران با طراحی های سفارشی اما ناخوشایند برای ترکیب تبلت هایی با اتوماسیون صنعتی دست و پنجه نرم کرده اند، یا ملاحظات ایمنی را به خطر انداخته اند.

IDEC HT3P Safety Commander بر این چالش های یکپارچه سازی فیزیکی غلبه می کند. با استفاده از Safety Commander، طراحان AGV و رباتیک می‌توانند از دکمه نگه‌دارنده برای اجرا برای ادغام تبلت‌ها در اتوماسیون خود با رعایت استانداردها و الزامات ایمنی ISO/IEC استفاده کنند. عملیات تولید و پردازش می‌تواند بهترین دید را برای اپراتورهای خود فراهم کند، در حالی که انعطاف‌پذیری لازم برای حرکت ایمن در اطراف تجهیزات را برای آنها فراهم می‌کند.

  • ۰۱/۰۱/۱۶
  • INDUSRTIAL beig

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی