اتوماسیون صنعتی

PLC

۳ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با توجه به پیشرفت سریع فناوری ، کلیه سیستم های پردازش صنعتی ، کارخانه ها ، ماشین آلات ، امکانات آزمایش و ... از مکانیزه به اتوماسیون تبدیل شدند. یک سیستم مکانیزاسیون برای کار با ماشین آلات دستی نیاز به دخالت انسان دارد. با تکامل فن آوری های کنترل جدید و کارآمد ، کنترل اتوماسیون کامپیوتری به دلیل نیاز به دقت ، کیفیت ، دقت و عملکرد بالای فرآیندهای صنعتی ایجاد می شود.
اتوماسیون گامی فراتر از مکانیزه شدن است که از دستگاههای با قابلیت کنترل بالا برای فرآیندهای کارآمد تولید یا تولید استفاده می کند.

اتوماسیون صنعتی چیست؟
اتوماسیون صنعتی چیست؟
اتوماسیون صنعتی استفاده از دستگاههای کنترلی مانند PC/PLCs/PACs و غیره برای کنترل فرایندها و ماشین آلات صنعتی با حذف حداکثر مداخله نیروی کار و جایگزینی عملیات مونتاژ خطرناک با دستگاههای خودکار است. اتوماسیون صنعتی ارتباط تنگاتنگی با مهندسی کنترل دارد.

اتوماسیون یک اصطلاح گسترده برای هر مکانیزمی پی ال سی است که به تنهایی حرکت می کند یا خود دیکته می شود. کلمه "اتوماسیون" از کلمات یونانی باستان Auto (به معنی "خود") Matos (به معنی "حرکت") گرفته شده است. در مقایسه با سیستم های دستی ، سیستم های اتوماسیون عملکرد برتر را از نظر دقت ، قدرت و سرعت کار ارائه می دهند.

در کنترل اتوماسیون صنعتی ، تعداد زیادی از متغیرهای فرآیند مانند دما ، جریان ، فشار ، فاصله و سطح مایع را می توان به طور همزمان حس کرد. همه این متغیرها توسط سیستم های ریزپردازنده پیچیده یا کنترل کننده های پردازش داده های مبتنی بر کامپیوتر به دست آمده ، پردازش و کنترل می شوند.

اتوماسیون صنعتی
سیستم های کنترل بخش مهمی از یک سیستم اتوماسیون هستند. انواع مختلف تکنیک های کنترل حلقه بسته متغیرهای فرایند را برای پیروی از نقاط تعیین شده تضمین می کند. علاوه بر این عملکرد اساسی ، سیستم اتوماسیون از عملکردهای مختلف دیگری مانند محاسبه نقاط تنظیم برای سیستم های کنترل ، راه اندازی یا خاموش شدن کارخانه ، نظارت بر عملکرد سیستم ، برنامه ریزی تجهیزات و غیره استفاده می کند. سیستم های کنترل همراه با نظارت بر محیط کار در محیط صنعت به یک سیستم تولید انعطاف پذیر ، کارآمد و قابل اعتماد اجازه می دهد.

نمونه ای از سیستم کنترل

سیستم خودکار برای پیاده سازی سیستم های کنترل و نظارت نیاز به محصولات سخت افزاری و نرم افزاری اختصاصی دارد. در سالهای اخیر ، تعدادی از این محصولات از فروشندگان مختلف تهیه شده است که محصولات تخصصی نرم افزاری و سخت افزاری خود را ارائه می دهند. برخی از این فروشندگان عبارتند از زیمنس ، ABB ، AB ، National Instruments ، Omron و غیره.

انواع اتوماسیون صنعتی
اتوماسیون صنعتی استفاده از سیستم های رایانه ای و ماشین آلات برای انجام عملیات صنعتی مختلف به صورت کنترل شده است. بسته به عملیات انجام شده ، سیستمهای اتوماسیون صنعتی عمدتا به دو نوع طبقه بندی می شوند ، یعنی اتوماسیون کارخانه فرآیند و اتوماسیون تولید.

انواع اتوماسیون صنعتی
اتوماسیون فرآیند کارخانه
در صنایع فرآوری ، محصول حاصل از بسیاری از فرایندهای شیمیایی بر اساس برخی مواد اولیه است. برخی از صنایع داروسازی ، پتروشیمی ، صنعت سیمان ، صنعت کاغذ و غیره هستند. بنابراین ، کل کارخانه فرآیند به طور خودکار تولید می شود تا کنترل متغیرهای فرآیند فیزیکی با کیفیت بالا ، پربارتر و با قابلیت اطمینان بالا انجام شود.

اتوماسیون فرآیند کارخانه
شکل بالا سلسله مراتب سیستم اتوماسیون فرایند را نشان می دهد. این شامل لایه های مختلفی است که اجزای گسترده در یک کارخانه فرآیند را نشان می دهند.

سطح 0 یا Plant: این سطح شامل ماشینهایی است که نزدیک به فرآیندها هستند. در این روش ، حسگرها و محرک ها برای ترجمه سیگنال های ماشین ها و متغیرهای فیزیکی به منظور تجزیه و تحلیل و تولید سیگنال های کنترل استفاده می شوند.

کنترل مستقیم فرآیند: در این سطح ، کنترل کننده های خودکار و سیستم های مانیتورینگ اطلاعات فرایند را از حسگرها دریافت می کنند و به ترتیب سیستم های محرک را هدایت می کنند. برخی از وظایف این سطح عبارتند از

اکتساب داده ها
نظارت بر گیاهان
دارا در حال بررسی است
کنترل حلقه باز و بسته
گزارش نویسی
کنترل نظارتی کارخانه: این سطح با تنظیم اهداف یا تعیین نقاط به کنترل کننده های خودکار فرمان می دهد. برای کنترل بهینه فرآیند ، از تجهیزات کنترل مراقبت می کند. برخی از وظایف این سطح عبارتند از:

عملکرد نظارت بر گیاهان
کنترل بهینه فرآیند
هماهنگی گیاهان
تشخیص خرابی و غیره
برنامه ریزی و کنترل تولید: این سطح مشکلات تصمیم گیری مانند تخصیص منابع ، هدف تولید ، مدیریت نگهداری و غیره را حل می کند. وظایف این سطح عبارتند از:

اعزام تولید
کنترل موجودی
نظارت بر تولید ، گزارش تولید و غیره
مدیریت کارخانه: این سطح بالاتری از اتوماسیون کارخانه فرآیند است. بیشتر به فعالیتهای تجاری می پردازد تا فعالیتهای فنی. وظایف این سطح عبارتند از-

تجزیه و تحلیل بازار و مشتری
آمار سفارشات و فروش
طرح تولید
تعادل ظرفیت و سفارش و غیره
سیستم اتوماسیون تولید
صنایع تولیدی محصول را تولید می کنند

خارج از مواد با استفاده از ماشین آلات/روباتیک برخی از این صنایع تولیدی شامل نساجی و پوشاک ، شیشه و سرامیک ، مواد غذایی و آشامیدنی ، کاغذ سازی و غیره هستند. گرایش های جدید در سیستم های تولید از سیستم های اتوماسیون در هر مرحله مانند جابجایی مواد ، ماشینکاری ، مونتاژ ، بازرسی و بسته بندی استفاده کرده است. با کنترل کامپیوتری و سیستم های روباتیک صنعتی ، اتوماسیون تولید بسیار انعطاف پذیر و کارآمد می شود.

شکل زیر سلسله مراتب سیستم اتوماسیون تولید را نشان می دهد که در آن تمام سطوح عملکردی با استفاده از ابزارهای مختلف اتوماسیون خودکار می شوند.

تولید سیستم های اتوماسیون
در زیر هر سطح در سلسله مراتب سیستم اتوماسیون تولید توضیح داده شده است:

سطح ماشین آلات: در این سطح دستگاه های مختلف سنجش و فعال کننده فرآیند تولید را کنترل می کنند. این یک سطح ابزار کنترل ماشین است. وظایف این سطح شامل جمع آوری داده ها ، بررسی سیگنال و کنترل دستگاه است.

سطح سلول یا گروه: این سطح دیگر اتوماسیون است که در آن عملکرد گروهی از ماشینها در سلولهای تولیدی هماهنگ می شود. کنترل کننده های خودکار مختلفی مانند PLC برای کنترل چنین ماشین هایی استفاده می شوند.

سطح فروشگاه: این یک سطح خودکار نظارتی است که در آن نظارت و هماهنگی چندین سلول تولیدی انجام می شود.

سطح کارخانه: این سطح اتوماسیون فعالیتهای نظارت ، کنترل و برنامه ریزی تولید را انجام می دهد و غیره.

سطح شرکت: این سطح کلیه فعالیتهای مرتبط با مدیریت مانند برنامه ریزی و برنامه ریزی تولید و غیره را انجام می دهد.

تجهیزات اتوماسیون صنعتی
اتوماسیون صنعتی (IA) یک سیستم عامل یکپارچه ، انعطاف پذیر و کم هزینه است که شامل تجهیزات و عناصر مختلفی است که عملکردهای متنوعی مانند حس ، کنترل ، نظارت و نظارت مربوط به فرایندهای صنعتی را انجام می دهد. شکل زیر ساختار اتوماسیون صنعتی را نشان می دهد که عناصر عملکردی مختلف IA را توصیف می کند.

تجهیزات اتوماسیون صنعتی
حس کردن و تحریک عناصر
حسگرها یا عناصر حسگر متغیرهای فرایند فیزیکی مانند جریان ، فشار ، دما و ... را به شکل الکتریکی یا پنوماتیک تبدیل می کنند. سنسورهای مختلف شامل ترموکوپل ها ، آشکارسازهای دما مقاومتی (RTDs) ، کرنش سنج ها و غیره هستند. سیگنال های این سنسورها برای پردازش ، تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری به منظور تولید خروجی کنترل استفاده می شود. تکنیک های مختلف کنترل برای مقایسه خروجی مورد نیاز با مقایسه متغیر فرایند فعلی با مقادیر تعیین شده پیاده سازی می شوند. در نهایت ، کنترل کننده ها خروجی های محاسبه شده را تولید می کنند و به عنوان ورودی های سیگنال الکتریکی یا پنوماتیک به عناصر فعال کننده اعمال می شوند. محرک ها سیگنال های الکتریکی یا پنوماتیک را به متغیرهای فرایند فیزیکی تبدیل می کنند. برخی از محرک ها شامل سوپاپ های کنترل ، رله ، موتورها و غیره است.

حس کردن و تحریک عناصر
یک دسته خاص از ابزارها ، ابزارهای هوشمندی هستند که سیستمهای یکپارچه ای از حسگرها یا فعال کننده عناصر با قابلیت ارتباط با گذرگاههای زمینی هستند. این دستگاه های هوشمند از یک مدار تهویه سیگنال به صورت داخلی تشکیل شده و اتصال مستقیم به پیوند ارتباطی در سیستم گذرگاه صنعتی را آسان می کند.

عناصر سیستم کنترل
اینها کنترلرهای الکترونیکی مبتنی بر ریزپردازنده یا رایانه های صنعتی هستند که سیگنال های سنسورهای مختلف و همچنین سیگنال های فرمان از سیستم های نظارتی یا اپراتورهای انسانی را می پذیرند. این کنترل کننده ها می توانند سیستم های کنترل مداوم باشند یا کنترل منطقی/منطقی بستگی به ساختار ماهیت کنترل دارد. کنترل کننده مقادیر حسگر و مقادیر نظارتی را پردازش می کند و به ساختار کنترل بستگی دارد و خروجی کنترلی را به دستگاه های مختلف فعال کننده تولید می کند.

یک نوع مدرن از دستگاه های کنترل که در سیستم های اتوماسیون استفاده می شود ، کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) است. PLC ها دارای نرم افزار اختصاصی هستند تا بتوان آنها را برای انجام عملیات کنترل مربوطه برنامه ریزی کرد. PLC ها دارای CPU ، ورودی/خروجی دیجیتال ، ورودی/خروجی آنالوگ و ماژول های ارتباطی هستند به گونه ای که می توانند در شرایط محیط صنعتی برای کنترل پارامترهای مختلف فرآیند کار کنند.

عناصر سیستم کنترل
رابط ماشین انسان یا رابط اپراتور یک رابط گرافیکی برای اپراتورها است که اطلاعات فرایند مانند وضعیت متغیر فرآیند ، ثبت نتایج در پایگاه داده ، ایجاد سیگنال های هشدار و غیره را نشان می دهد. SCADA یکی از رابط های گرافیکی کاربر است که از راه دور عملیات صنعتی را کنترل می کند. . همچنین ، سیستم های کنترل توزیع شده (DCS) HMI خود را برای نمایش گرافیکی پارامترهای مختلف صنعتی ارائه می دهند.

عناصر کنترل نظارتی
کنترل نظارتی کنترل سطح بالاتری را بر روی کنترل کننده های خودکار انجام می دهد که بیشتر زیر سیستم های کوچکتر را کنترل می کند. عناصر اصلی این سطح رایانه های ایستگاه پردازش و رابط های ماشین انسان هستند. این رایانه های ایستگاه پردازشی پاسخگو هستند

برای عملکردهایی مانند محاسبات نقطه تنظیم ، نظارت بر عملکرد ، تشخیص ، راه اندازی ، خاموش کردن و سایر عملیات اضطراری استفاده کنید.

عناصر کنترل نظارتی
رابط ماشین انسان یا رابط اپراتور یک رابط گرافیکی برای اپراتورها است که اطلاعات فرایند مانند وضعیت متغیر فرآیند ، ثبت نتایج در پایگاه داده ، ایجاد سیگنال های هشدار و غیره را نشان می دهد. SCADA یکی از رابط های گرافیکی کاربر است که از راه دور عملیات صنعتی را کنترل می کند. . همچنین ، سیستم های کنترل توزیع شده (DCS) HMI خود را برای نمایش گرافیکی پارامترهای مختلف صنعتی ارائه می دهند.

مزایای اتوماسیون صنعتی
تولیدکنندگان با چالش های زیادی در زمینه رقابت تجاری امروز در سطح جهانی روبرو هستند. برخی از این چالش ها عبارتند از:

بسیاری از این دلایل تولیدکنندگان را به سمت اتوماسیون صنعتی سوق می دهد. مزایای اتوماسیون صنعتی عبارتند از:

افزایش بهره وری نیروی کار
بهبود کیفیت محصول
کاهش نیروی کار یا هزینه تولید
کاهش کارهای معمول دستی
ایمنی بهبود یافته است
کمک به حذف نظارت
افزایش بهره وری نیروی کار
اتوماسیون با تولید خروجی بیشتر برای یک نیروی کار معین ، میزان تولید را افزایش می دهد. کارگران انسانی نمی توانند ساعت های طولانی بدون از دست دادن دقت کار کنند. از سوی دیگر ، سیستم های کنترل خودکار بدون به خطر انداختن دقت می توانند ساعت های طولانی کار کنند. از این رو افزایش بهره وری و کارایی در هر ساعت از نیروی کار.

سیستم های اتوماسیون صنعتی
بهبود کیفیت محصول
یکی از مزایای اصلی اتوماسیون کاهش نرخ نقص کسری است. با عملکرد دستی فرآیند تولید ، ممکن است بر روی مشخصات کیفیت محصول سازش ایجاد شود. اما سیستم اتوماسیون عملیات را با تطابق و یکنواختی بیشتر با مشخصات کیفی انجام می دهد. با استفاده از سیستم های اتوماسیون ، فرآیندهای صنعتی در همه مراحل کنترل و نظارت می شوند تا یک محصول نهایی کیفی تولید شود.

کاهش هزینه کار یا تولید
سیستم های خودکار به صنایع کمک می کنند تا در بلندمدت با جایگزینی ماشین آلات خودکار به جای نیروی انسانی ، هزینه زیادی را ذخیره کنند تا هزینه تولید واحد کاهش یابد. تجهیزات اتوماسیون که به طور یکنواخت یا یکنواخت 24 × 7 کار می کنند ، نه تنها بهره وری را افزایش می دهند ، بلکه در نتیجه با صرفه جویی در حقوق ، هزینه نیروی کار ، حقوق بازنشستگی و هزینه کارکنان ، بازدهی عالی را برای سرمایه گذاری به دنبال دارند. سیستم خودکار نیز با جایگزینی عملیات خودکار به جای نیروی کار ، کمبود نیروی کار را کاهش می دهد.

کاهش وظایف دستی روتین
در بسیاری از کاربردهای صنعتی ، متغیرهای فرآیند مانند دما ، سطح مایع ، فشار و غیره به صورت دوره ای به عنوان یک کار معمول برای حفظ سطوح تعیین شده خود تحت نظارت قرار می گیرند. بنابراین یک سیستم اتوماسیون با استفاده از سیستم های کنترل حلقه بسته شرایط کار خودکار را ایجاد می کند.

وظایف دستی معمول
ایمنی افزایش یافته است
با پیاده سازی یک سیستم خودکار ، کار با انتقال کارگر از محل مشارکت فعال در فرآیند به نقش ناظر ایمن تر می شود. ماشین های خودکار قادر به کار در محیط های خطرناک و دیگر محیط های شدید هستند. همچنین ، این سیستم ها از روبات های صنعتی به جای کارگران انسانی ، به ویژه در شرایط تهدید کننده زندگی (شرایط شیمیایی و درجه حرارت بالا) استفاده می کنند. بنابراین یک سیستم اتوماسیون صنعتی از حوادث و صدمات وارده به کارگران جلوگیری می کند.

کمک به نظارت از راه دور
اکثر عملیات صنعتی باید از راه دور برای نظارت راحت و از راه دور و کنترل متغیرهای فرآیند کنترل شوند. در چنین مواردی ، سیستم های خودکار ارتباطی بین منطقه فرایند و منطقه نظارت (نظارت و کنترل) ایجاد می کنند ، در نتیجه به اپراتورها این امکان را می دهد که فرآیندهای صنعتی را از یک مکان دور کنترل و نظارت کنند. بهترین مثال این کنترل از راه دور ، کنترل خودکار شبکه برق است.

  • INDUSRTIAL beig
  • ۰
  • ۰

SmartRay باعث افزایش کارایی در تولید گهواره خودرو می شود
تاریخ انتشار: دوشنبه 13-04-2020
اشتراک فیس بوک دکمه اشتراک گذاری توییتر لینک دکمه اشتراک گذاری دکمه اشتراک ایمیل پیام دکمه اشتراک برنامه Whatsapp
سیستم خطی سه بعدی با کیفیت بالا ، جوش های گاز فعال فلز (MAG) را روی گهواره های تعلیق موجود در وسایل نقلیه بالا نشان می دهد.


ایده آل برای بازرسی دقیق پی ال سی دلتا
SmartRay از طریق سیستم بازرسی خطی JOSY با تولیدکنندگان برجسته اتومبیل آلمانی همکاری می کند تا کارایی و ایمنی را افزایش دهد. گهواره های تعلیق قطعات حیاتی ماشین هستند که موتور پی ال سی دلتا ، محورها و فرمان را به هم متصل می کنند. آنها نیاز به بازرسی بسیار دقیق از هر جوش فردی دارند تا اطمینان حاصل شود که گهواره از بالاترین سطح ایمنی و کیفیت برخوردار است. سیستم بازرسی خطی JOSY ، با سنسور اندازه گیری پیشرفته 3D برای بازرسی بصری سه بعدی بدون تماس فن آوری های پیوستن ، اندازه گیری های بصری دقیق و قابل تکرار را در چندین ایستگاه بازرسی فراهم می کند. به دنبال آزمایشات موفقیت آمیز اولیه که در آن JOSY عملکردی سریعتر از سیستم فعلی داشت ، تولید در کارخانه تولید مشتریان افزایش یافت و منجر به اجرای 11 سیستم JOSY در کارخانه شد.

Bernd Lorösch ، مدیر واحد بازرگانی JOSY گفت ، "سیستم های بازرسی ما JOSY برای بازرسی دقیق از مناطقی که از اهمیت بالاتری برای ایمنی برخوردار هستند ایده آل است. همچنین یک بازرسی دقیق هر نقص یا ضعفی را که می تواند تهدیدی بالقوه برای یکپارچگی سازه باشد ، شناسایی می کند ، مخصوصاً برای ماشین آلات خودرو و کارخانه. "

ارزیابی نهایی نشان داد که JOSY تأثیر فوری و م effectiveثری در روند بازرسی جوش ایجاد کرده است ، و به اپراتورها امکان می دهد با کارآیی بیشتر فرآیند ، موارد تعمیر و نگهداری را شناسایی کرده و در نتیجه ، نیازهای مجدد دستی کاهش یابد.

جلوگیری از خوردگی در تاسیسات O&G دریایی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 03-06-2020
3
سهام
اشتراک فیس بوک دکمه اشتراک گذاری توییتر لینک دکمه اشتراک گذاری دکمه اشتراک ایمیل پیام دکمه اشتراک برنامه Whatsapp
تاسیسات نفت و گاز دریایی (O&G) از تاسیسات ثابت و شناور سیستم عامل و خطوط لوله تولید O&G تشکیل شده است. علاوه بر این ، این سیستم عامل ها در معرض محیط های خورنده ، خصمانه قرار دارند و برای محافظت از عملکرد طولانی مدت و ایمن برای چندین سال به نگهداری پیشگیرانه نیاز دارند. خوردگی در تاسیسات O&G دریایی در درجه اول آب ، منطقه پاشش و زیر دریا را مشخص می کند.

در تاسیسات دریایی ، عوامل اصلی شامل سیستم های پوشش ، آماده سازی سطح ، استفاده و نگهداری برای ارزیابی پیشگیری از خوردگی در برنامه استفاده نهایی است. شرکت های دریایی در درجه اول بر استفاده از حفاظت کاتدیک (CP) تأکید دارند. همچنین ، طبق هر شرکت O&G فراساحلی ، خوردگی بعنوان چالش اصلی در توسعه پروژه به دلیل محیط خشن دریایی اطراف آن عمل می کند. این بالاترین درصد سرمایه گذاری شرکت ها برای روند پیشگیری را به خود اختصاص می دهد.

ساختار تولید نفت و گاز دریایی
ساختار تولید نفت و گاز دریایی
مسائل مربوط به خوردگی فعلی در تاسیسات O&G دریایی

چاههای دریایی در درجه اول بیش از 23٪ از تولید نفت جهان را در سال 2019 دارند. اگرچه شناسایی مشخصی از سیستم عامل های دریایی در بازار جهانی وجود ندارد ، اما پیش بینی می شود که بیش از 17000 چاه دریایی در سراسر جهان وجود داشته باشد. این چاهها را می توان از ساختارهای یک چاه به سازه های پیچیده طبقه بندی کرد که دامنه ای پی ال سی دلتا از 10 فوت تا 1000 فوت در عمق آب را پوشش می دهند. تاسیسات O&G در خارج از کشور اصولاً به مدت 20 تا 40 سال با هزینه ای میلیون دلاری ساخته می شوند.

تاسیسات دریایی در درجه اول با سه نوع منطقه خورنده همراه با مسائل منحصر به فرد خوردگی روبرو هستند -

• منطقه جوی (در درجه اول بالاتر از آب)
• منطقه پاشش (جزر و مدی)
• منطقه زیر دریا (زیر آب و کف دریا)

همچنین بیان شده است که پوسته های چاه مکانیکی و الکتریکی متصل به سکو همچنین دارای مشکلات خوردگی هستند.

فرآیند اصلاح پایش خوردگی

هدف اصلی نظارت بر خوردگی در تاسیسات O&G دریایی جلوگیری از خوردگی از طریق دریافت مداوم داده های آماری و ادواری است. نظارت بر خوردگی به سه پارامتر طبقه بندی می شود -

نظارت آنلاین

استفاده از پایش آنلاین در درجه اول خوردگی آب را بر اساس تجهیزات آنلاین به دنبال مقاومت قطبی خطی یا طیف سنجی امپدانس الکتروشیمیایی شناسایی و شناسایی می کند. این فرآیند در حال ارزیابی داده های زمان واقعی است و همچنین نشانه ای در رابطه با سطح خوردگی در خطوط نصب شده فراهم می کند.

نظارت مستمر

نظارت مستمر با هدف ارائه مجموعه ای از داده های مربوط به دانستن سطح محافظت در برابر خوردگی خط لوله پلت فرم تولید O&G طی یک روند یا دوره انجام می شود. این امر همچنین نشان می دهد که در مورد شکست برنامه های پیشگیری از خوردگی در یک بازه زمانی مشخص ، افشا می شود.

مرحله سایبری
در افتتاحیه در صحنه سایبری، یک سخنرانی کلیدی از Tammy Archer، CISO در Inchcape داشتیم. آرچر چالش های مختلفی را که CISO در شرایط جوی در حال تغییر فعلی با آن مواجه است توضیح داد. اینها شامل افزایش حملات خودکار و اینکه چگونه مهاجمان با انگیزه تر و آگاه تر می شوند، بود.

آرچر در پایان می‌گوید: «زمان‌هایی پیش می‌آید که با شرایط بسیار سختی روبرو می‌شوید، اما من می‌گویم وقتی به آن رسید، فقط باید یک قدم به عقب بردارید و به این فکر کنید که چگونه می‌خواهید به مشکل برخورد کنید.»

لزلی کیپلینگ، مشاور امنیتی ارشد مایکروسافت، موضوع اعتماد صفر را بررسی کرد و بیان کرد که چگونه اعتماد باید همیشه به طور مداوم ارزیابی شود و یک سفر مداوم است. کیپلینگ توضیح داد که اعتماد صفر یک چارچوب، فرهنگ و فلسفه است، نه یک راه حل فنی.

نکات برجسته دیگر شامل ریچارد جونز از Leidos بود که در مورد درست کردن اصول اولیه در مورد امنیت سایبری صحبت می کرد، Eleanor Ludlam در مورد خطرات سایبری و داده ها، و Andrzej Kawalec، رئیس امنیت سایبری در Vodafone Business در مورد Extortion As A Service صحبت می کرد.

مرحله ابر و 5G
یکی از نکات برجسته در مرحله Cloud & 5G بحث هیجان انگیز در مورد مدیریت جنگلداری به کمک ربات بود.

سرن کللو، که در حال حاضر خدمات اتصال دیجیتال را در شورای شهرستان ناتینگهام‌شایر رهبری می‌کند، به مرحله‌ای رفت که همه چیز را در مورد جنگل متصل 5G توضیح داد.

این اولین پروژه در جهان است که اتصال 5G را به یک منطقه جنگلی ارائه می کند که نقش 5G را در ارائه جاذبه های بازدیدکننده برای همه سنین، محافظت از محیط زیست حساس جنگل از طریق مدیریت رباتیک محیطی و نظارت زنده بررسی می کند.

توفیق اسیهری که در حال حاضر گروه تحقیقاتی شبکه‌های اطلاعات آینده (FINET) را در دانشگاه شهر بیرمنگام رهبری می‌کند و همچنین دکتر مود ادریسی، که همکار پژوهشی در زمینه محاسبات هوشمند و رباتیک است، روی صحنه حضور یافت.

آنها با هدف تغییر و ارتقای فضاهای طبیعی در محل، از سگ های روباتیکی استفاده می کنند که برای کاوش در کف جنگل با استفاده از حسگرهایی برنامه ریزی شده اند تا زمین و سلامت کلی آن  را تشخیص دهند و همچنین حجم نور خورشید را که از میان درختان می رسد، شناسایی کنند. در همین حال، پهپادها می توانند بالای تاج درختان پرواز کنند و سلامت را ارزیابی کنند - از شناسایی علائم مربوط به کمبود مواد مغذی و نور ضعیف خورشید گرفته تا کم آبی و بیماری.

دو سگ، گیزمو و اریک، نیز ظاهری ویژه روی صحنه نشان دادند - حتی اریک نیز یک بالعکس را به نمایش گذاشت!

نظارت دوره ای

این در درجه اول نظارت دوره ای است و میزان خوردگی تجمعی را در طی یک دوره مشخص می کند. به عنوان مثال ، خوردگی (MIC) خط لوله و ساختار نصب شده از نظر میکروبیولوژیکی تحت تأثیر قرار می گیرد ، در حالی که این از طریق نظارت آنلاین نمی تواند شناسایی یا ارزیابی شود. به عبارت دیگر ، می توان از نظارت دوره ای برای بدست آوردن کوپن ، پیگینگ هوشمند و سایر تکنیک های اخیراً معرفی شده برای جلوگیری از خوردگی در تاسیسات O&G در خارج از کشور استفاده کرد.

در نتیجه ، انتظار می رود که جلوگیری از هر نوع خوردگی سیستم پی ال سی دلتا blog اتوماسیون صنعتی  عامل و خطوط لوله تولید O&G شامل سه مرحله فوق باشد که در درجه اول توسط شرکت های عامل برنامه های کاربردی دریایی گنجانیده شده است. همچنین انتظار می رود این مراحل به اطمینان از یکپارچگی خطوط لوله میدان نفت و گاز کمک کند تا خطر تأمین نفت و گاز بدون وقفه در بازار جهانی را به حداقل کاهش یا کاهش دهد. در اکوسیستم نفت و گاز دریایی ، شرکت های درگیر از قدرت سرمایه گذاری بالایی برای اتخاذ چنین مراحلی برای افزایش عرضه خود با هرگونه مشکلات تولیدی برخوردار هستند.

  • INDUSRTIAL beig
  • ۰
  • ۰

راه حل های زنجیره تأمین آرواتو با مدیریت بدون راننده تمام مشاغل حمل و نقل پالت در سطح کف ، به پیشرفت اتوماسیون مکان های خود ادامه می دهد.


تیم
از جمله اینکه ، آرواتو از محل Harsewinkel خود برای ارائه خدمات تدارکاتی به مشتریان در صنعت داروسازی و فناوری پزشکی استفاده می کند ، با 31000 متر مربع برای این منظور در سایت. این سایت برای کنار آمدن با افزایش حجم وظایف حمل و نقل داخلی پالت و همچنین مقابله با کمبود نیروی متخصص ، در شش وسیله نقلیه هدایت شده خودکار که توسط متخصص یونگ هاینریش ساخته شده سرمایه گذاری کرده است. برای این منظور ، در تابستان 2019 حدود 300 بازتابنده بر روی دیوارها و قفسه ها در امتداد مسیرهای حمل و نقل نصب شده است. اینها به عنوان نقاط ناوبری برای وسایل نقلیه عمل می کنند و توسط اسکنر لیزر بر روی وسایل نقلیه شناسایی می شوند. این امکان را برای وسایل نقلیه هدایت شده خودکار فراهم می کند تا با دقت حداکثر دو میلی متر با استفاده از مثلث حرکت کنند.

 

پک کامل ریموت کنترل جرثقیل 6 خانه تک سرعته ساگا مدل L8A


در مرحله پیاده سازی ، یک سیستم کنترل فن آوری نوار نقاله جدید نصب شد ، علامت گذاری کف مطابق با استانداردهای 5S اعمال شد ، و ایستگاه های چرخش و همچنین قفسه های بافر در مسیر سفر مرکزی نصب شد تا پالت ها را به طور خودکار بافر کند و طولی و عرضی را ترسیم کند. عملیات حمل و نقل.


فناوری جدید توسط رابط های سیستم با نرم افزار مدیریت انبار و سیستم کنترل فناوری نوار نقاله ، به علاوه گفتگوی جدید اسکن مخصوص DTS ، گرد می شود. کارکنان شاغل در دریافت کالا ، کالاهای خروجی و حمل و نقل داخلی در مورد مفهوم و قوانین مربوط به رفتار در ابتدای سال مطلع شدند.


شش وسیله نقلیه که به نام ابرقهرمانان مشهوری مانند هالک ، بتمن یا سوپرمن نامگذاری شده اند ، به تمام انبارهای سایت ، کالاهای دریافت و کالاهای خروجی می روند و همچنین در محل دفع می شوند تا ظروف زباله را تخلیه کنند.


مشاغل رانندگی برای DTS براساس مشاغل حمل و نقل تولید شده توسط نرم افزار مدیریت انبار ایجاد می شود. منبع و مقصد برای سیستم خودکار از طریق منبع ذخیره سازی و مقصد مربوطه ایجاد می شود. DTV ها به طور مستقل در اطراف انبار حرکت می کنند ، دروازه ها را باز می کنند و سیستم های نقاله پالت را به بهره برداری می رسانند.


"با تشکر از رابط های بین DTS ، نرم افزار مدیریت انبار و فن آوری نوار نقاله ، هر حرکت پالت دارای یک وضعیت یکپارچه است. این ما را قادر می سازد تا موقعیت فعلی یک پالت را در زمان واقعی ردیابی کنیم ، "توضیح می دهد اریش برگ ، سرپرست پروژه در Arvato.


علاوه بر این ، این سیستم همچنین پالت های حمل و نقل نهایی را نیز پک کامل ریموت کنترل جرثقیل حمل می کند. نرم افزار مدیریت انبار بررسی می کند که آیا از قبل یک ردیف بارگیری برای شرکت مخابراتی وجود دارد یا یک ردیف بارگیری جدید باز می کند و آن را به نرم افزار کنترل ارسال می کند.


"ما همچنین می توانیم سیستم را با پشتیبانی دستی در هر زمان فراهم کنیم. با کمک یک کامپیوتر اصلی ، می توانیم مناطق خاص یا بخشهای سالن را مسدود کنیم تا مخلوط کردن ترافیک از سالنهای خودکار و دستی به حداقل ممکن برسد. "ماتیاس اندرسون از واحد تجاری مهندسی لجستیک توضیح می دهد. اگر مانعی در راه باشد ، وسیله نقلیه فوراً متوقف می شود و تا رفع مانع به وظیفه خود ادامه نمی دهد. این وسیله نقلیه همچنین به سیستم حفاظت شخصی ، درهای پرسرعت ، درهای ضد حریق و سیستم اعلام حریق متصل است. در صورت هشدار ، وسیله نقلیه خودکار هدایت شده به طور مستقل از منطقه خطر خارج می شود.


به لطف باتری های لیتیوم یونی قدرتمند و با قابلیت نگهداری صفر ، وسایل نقلیه می توانند حداکثر تا هشت ساعت زیر بار کامل کار کنند تا اینکه نیاز به شارژ مجدد داشته باشند. در پایان روز یا هنگامی که تمام مشاغل آنها به پایان رسید ، وسایل نقلیه به طور خودکار به ایستگاه های شارژ خود باز می گردند. این جلسات شارژ در حین پرواز سیستم را قادر می سازد بدون نیاز به وقفه های ویژه شارژ ، شبانه روزی کار کند.


"سیستم های حمل و نقل بدون راننده سنگ بنای داخلی-خودکارشناسی هستند. بر اساس کامیون های صنعتی استاندارد و آزمایش شده که با اجزای اتوماسیون تکمیل می شوند و توسط نرم افزار هوشمند کنترل می شوند ، آنها کارهای حمل و نقل دوره ای را برای حجم بالای حمل و نقل بسیار ایمن و کارآمد انجام می دهند. EKS 215a ، که آرواتو در حال حاضر از آن استفاده می کند ، یک وسیله نقلیه اتوماتیک هدایت شونده است که بر اساس انتخاب کننده سفارش عمودی EKS ساخته شده است. EKS 215a می تواند بارهای تا 1.5 تن وزن را حمل و به طور خودکار آنها را در ارتفاع بلند تا 6.0 متر ذخیره کند. در این روند ، وسیله نقلیه می تواند حداکثر سرعت خود را تا 2.5 متر بر ثانیه برساند.


در آرواتو ، وسیله نقلیه با سرعت 1.7 متر بر ثانیه حرکت می کند و ارتفاع بالابر 2.5 متر است. حذف سکوی راننده باعث می شود EKS 215a حتی در فضاهای محدود نیز خاصیت مانور داشته باشد. چنگال های خود پشتیبانی EKS 215a این امکان را برای حمل بارهای ویژه و پالت های بسته و همچنین ایستگاه های کنترل که نمی توانیم وسایل نقلیه را زیر آنها رانندگی کنیم حمل می کند. "دکتر مارکوس هاینکر ، مدیر فروش پروژه در یونگ هاینریش می گوید.


"پیاده سازی سیستم های خودروی هدایت شونده اتوماتیک ، تبلیغات  پک کامل ریموت کنترل جرثقیل بهینه را فراهم می کند

rt برای کارمندان ما ، "گفت: فابیان جنروتزکی ، مدیر عملیات در راه حل های زنجیره تامین آرواتو. وی افزود: "آنها می توانند خود را به فعالیتهای ارزش آفرینانه تری اختصاص دهند و انرژی خود را در کارهایی مانند ذخیره سازی انبارهای ذخیره قرار دهند تا کالاها با سرعت بیشتری بازیابی شوند.

این امر علاوه بر ابتکاری بودن ، سطح کیفیت انبار را نیز افزایش می دهد. آسیب به پالت ها به حداقل می رسد زیرا سیستم با دقت میلی متر کار می کند. در کنار VVA در Gütersloh و مرکز تدارکات Arvato در Landsberg ، تاسیسات Harsenwinkel یکی از پیشگامان این زمینه است. مدیر پروژه برگ می گوید: "با توجه به عمق زیاد ادغام در فرآیندها و پیچیدگی های مرتبط ، من مطمئن هستم که این پروژه می تواند به عنوان نمونه برجسته ای برای گسترش بیشتر اتوماسیون در آرواتو استفاده شود."

آخرین یادداشت کاربردی SmartRay دلیل انتخاب سنسور ECCO برای تولید و ساخت سیلندر گاز را توضیح می دهد.


سنسورهای ECR SmartRay
شرکت ایتالیایی Multiphysics Diagnostics Automation (MDA) ، با تمرکز بر ارائه راه حل های نوآورانه مبتنی بر رویکرد چند فیزیک ، حسگرهای SmartRay ECCO را به دلیل دید وسیع ، عملکرد با سرعت بالا و ادغام آسان در هسته خط تولید خود قرار داده است. تبدیل به ماشین

MDA که برای یک سازنده ماشین که از خطوط تولید اتوماتیک برای تولید سیلندر گاز استفاده می کند کار می کند ، یک سیستم بدون تماس طراحی کرد که با استفاده از دید سه بعدی شکل صحیح کلاهک های بالا و پایین را درست پس از انجام رسم عمیق و قبل از فرآیند جوشکاری بررسی می کند. سنسور ECCO اطلاعات پروفایل را استخراج می کند ، سپس با شکل دلخواه مطابقت می یابد.

یکی از چالش های این برنامه ، سطح فلزی و براق قطعات بود که سنسور ECCO 55.100 با تولید پروفیل با کیفیت بالا از قسمت بازرسی شده ، توانست کاملاً مدیریت کند.

با تشکر از سیستم دید سه بعدی ، هر زمان که عدم مطابقت تشخیص داده شد ، با جلوگیری از صرف وقت و هزینه پردازش بیشتر ، بلافاصله قطعه رد شد. نمایه ثبت شده توسط SmartRay ECCO با محدوده آستانه با دقت 0.1 میلی متر مقایسه می شود. اندازه گیری را می توان در تعدادی موقعیت انجام داد ، که همه آنها را می توان توسط کاربر تعریف کرد.

با کمک متخصص Smart Ray ، MDA s.r.l راه حلی را ایجاد کرد که از ادامه مراحل غیر جور در مراحل جوشکاری جلوگیری می کند و باعث صرفه جویی در وقت و هزینه های ناشی از پردازش بیشتر می شود. سرجیو بدوکو ، صاحب MDA اظهار داشت: "قبل از اجرای سیستم ، نمونه های تصادفی با استفاده از ابزار jig اندازه گیری دستی انجام شد که حداقل دو دقیقه به طول انجامید. با استفاده از سنسور SmartRay پنج ثانیه طول می کشد تا سطح به طور خودکار بررسی شود ، در نتیجه 96٪ از زمان صرفاً برای یک بررسی صرفه جویی می شود. اکنون می توان 100٪ از تولید را بازرسی کرد. "

 

  • INDUSRTIAL beig