اتوماسیون صنعتی

PLC
  • ۰
  • ۰

جاسبیر سینگ در مورد اینکه چگونه همه سیستم‌های اتوماسیون در Industry 4.0 برای عملکرد روان و رشد با مدل 9 ستونی آن هم‌گرا می‌شوند.


مشتریان اغلب در مورد راه حل های هوش مصنوعی گیج می شوند
چهار عامل زیر عمدتاً به دلیل تغییر نیروهای بازار ظاهر شده‌اند و خرید پی ال سی این عوامل منجر به انطباق نوآوری یا استراتژی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی توسط رهبران صنعت در داخل شرکت می‌شود:
1. کاهش هزینه ها در طول رکود بازار - شناسایی و پیشنهاد پروژه های کاهش هزینه خاص در راه اندازی فعلی

2. کاهش سریع در دسترس بودن بودجه - تنوع سبد خدمات به سمت بخش های بالغ و سایر بخش های در حال رشد، یا به سمت بازارهایی که کمتر تحت تاثیر نوسانات تقاضا هستند.

3. احساسات بازار به دلیل نوسانات باعث ایجاد سردرگمی می شود - نقشه برداری از چشم انداز جدید، شناسایی فرصت های عملی و ارزیابی ریسک های خاص، و

4. پروژه‌ها و استراتژی‌های فعلی – طرح‌های توسعه جدید را برای تمرکز بر پروژه‌های خودکار با بازگشت سرمایه بالا با استفاده از هوش مصنوعی و دیجیتالی‌سازی دوباره ترسیم کنید.

 

درک بهترین چشم انداز هوش مصنوعی برای برنامه انتخاب شده
مشتریان اغلب نمی‌دانند چه راه‌حل‌های هوش مصنوعی خاصی برای پروژه‌های بهبود فعلی خود نیاز دارند. پی ال سی چیست آنها بیشتر تحت تأثیر راه حل های آماده شرکت های فروشنده بزرگ برای برنامه ها/پروژه های مشابه با بسیاری از ویژگی های جذاب HMI هستند.

پروژه‌های بهبود اغلب مبتنی بر عوامل اشتباه هستند و به دلایل زیر نمی‌توان آن‌ها را مانند راه‌حل‌های فناوری اطلاعات به برق متصل کرد:
آ. راه حل در نظر گرفته شده ممکن است گاهی اوقات برای دستیابی به راه حل بلند مدت و اهداف کلی کسب و کار مناسب نباشد

ب راه حل فرضی با وضعیت واقعی زیرساخت داده فعلی و پلت فرم منعطف برای اتصال و گسترش آینده مطابقت ندارد، و

ج یک انتخاب ضعیف برای راه حل های AI توسط نماینده مشتری، زیرا آنها گاهی تحت تأثیر برخی از محصولات یا رویه خرید سفت و سخت شرکت خود هستند.

رسیدن به اهداف به این معنی است که مشاور درک کافی در مورد عملکردهای مختلف هوش مصنوعی و انعطاف پذیری برای انتخاب محصول مناسب و منطقی دارد. این با ارزیابی منابع داده های مشتری و فرآیندهای تجاری برای تهیه لیستی از راه حل های منطقی هوش مصنوعی قابل اجرا برای هر ماشین یا سیستم آغاز می شود.

با ظهور Industry 4.0 تعداد زیادی از تکنیک های کاربردی پیشرفته و راه حل های ممکن مبتنی بر هوش مصنوعی در دسترس هستند.


مدل 9 ستون
فناوری‌های نوظهور در صنایع فرآیندی از طریق ارتباطات دیجیتالی پی ال سی چیست از طریق کلان داده‌های ذخیره شده و تبادل اطلاعات از الگوریتم‌های مبتنی بر ابر با یکدیگر در ارتباط هستند. این فرآیندها در چشم انداز بزرگتر همه صنایع/عملیات را شامل می شود، اعم از فلزات و فولاد، هیدروکربن ها، مواد شیمیایی، دارویی، مواد غذایی و آشامیدنی، بخش مراقبت های بهداشتی، خمیر و کاغذ، بخش دفاع (کارخانه های اسلحه و مهمات)، هوانوردی یا هر تولید/تحقیق دیگر. موسسات تمام سیستم‌های اتوماسیون این فرآیندها در Industry 4.0 برای عملکرد روان و رشد با مدل 9 ستونی آن همگرا می‌شوند:
1. اینترنت صنعتی اشیا
2. داده های بزرگ و تجزیه و تحلیل
3. تولید خودمختار
4. روبات ها و کوبات ها
5. هوش مصنوعی
6. واقعیت افزوده
7. چاپ سه بعدی / تولید افزودنی
8. برنامه های کاربردی مشترک و رایانش ابری، و
9. سیستم های فیزیکی سایبری ایمن.

  • ۰۰/۱۰/۲۱
  • INDUSRTIAL beig

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی