اتوماسیون صنعتی

PLC

۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

افزایش کارایی از طریق تعامل انسان و ماشین مبتنی بر وظیفه
Pack Peel Scan mit aufgabengerechtem HMI-Design
HMI به عنوان یک واسطه بین انسان و ماشین
طراحی وظیفه‌محور رابط‌های صنعتی انسان و ماشین (HMI) مستلزم انطباق اطلاعات ارائه‌شده با وظایف خاص اپراتورها و الزامات دامنه مربوطه است. در عین حال باید ویژگی های خاص ادراک انسان را در نظر گرفت.

در حال حاضر، اکثر HMI دلتا dop107bv ها بر ارائه داده های موجود به شیوه ای جذاب بصری تمرکز می کنند. در نتیجه یک کاستی بین ارائه داده ها و طراحی HMI وجود دارد و این منجر به خطاهای عملیاتی، خطاها و راندمان پایین تر فرآیند می شود.

برای مقابله با این نقص، ما از دانش تجربی ثابت شده خاصی از روانشناسی مهندسی استفاده می کنیم. تجزیه و تحلیل ما علل مسائل تولید ناشی از تعامل ناکافی انسان و فناوری را شناسایی می کند و نقطه شروعی را برای بهبود سیستم های تولید موجود و آینده ارائه می دهد.

برای طراحی وظیفه محور یک HMI، ساختار عملیاتی بر اساس گردش کار سازماندهی شده است. این امر ارتباط متقابل اطلاعات برای ارائه آن را در نظر می گیرد. این به اپراتورها درک بهتری از موقعیت ها و فرآیندها، تعادل واضح تر اطلاعات و کسب دانش ساده تر را ارائه می دهد. HMI به‌عنوان «مفسر» داده‌ها و افکار انسان عمل می‌کند و نتیجه آن خطاهای عملیاتی کمتر، زمان‌های تولید کوتاه‌تر و بهبود کارایی است.

 

ترکیبی نوآورانه از روانشناسی مهندسی، ساخت ماشین، و فناوری اتوماسیون
با استفاده از دانش روانشناسی مهندسی و دانش عملی عمیق خود در زمینه ساخت ماشین آلات و فناوری اتوماسیون، ما قادر به ارائه کمک های تخصصی با توسعه HMI های نوآورانه برای رفع نیازهای واقعی صنایع فرآوری و بسته بندی هستیم. تخصص بین رشته ای تیم ما و همکاری مستقیم با اپراتورهای ماشین به ما امکان می دهد HMI شما را از زوایای مختلف تجزیه و تحلیل کنیم و راه حل های بهینه را پیدا کنیم.

کارگاه
در یک کارگاه دو روزه، نگاهی به روانشناسی مهندسی به علل و پیشینه مشکلات فعلی مرتبط با HMI های غیر وظیفه گرا می اندازیم (ما با کمال میل از HMI های مثالی در حوزه کاری خود استفاده خواهیم کرد). سپس یاد می گیرید که چگونه یک HMI وظیفه محور و بصری طراحی کنید و از خطاهای رایج جلوگیری کنید.

لطفا توجه داشته باشید که زبان کارگاه آلمانی است. کارگاه های آموزشی زبان انگلیسی در صورت درخواست در دسترس هستند.

محتوای کارگاه

طنزهای اتوماسیون: تأثیرات اتوماسیون بر وظایف کاری
تقاضاهای اپراتور ماشین در سیستم های عملیاتی پیچیده
مزایا و معایب استراتژی های مختلف کمک
اصول طراحی نرم افزار مطابق با استاندارد DIN 9142
اصول طراحی روانشناختی
کارگردانی کارگاه
طراحان رابط
مهندسان و تکنسین های اتوماسیون
توسعه دهندگان نرم افزار
متخصصین بازاریابی و فروش
سرپرست کارگاه شما: Dipl.-Psych. تورستن هولمر

Torsten Holmer یک روانشناس صنعتی و سازمانی با بیش از 20 سال تجربه در زمینه توسعه نرم افزار در پروژه های تحقیقاتی بین المللی است. او تجربه خود را در طراحی HMI به دست آورده است و در حال حاضر روی یک مطالعه تجربی برای ایجاد توصیه هایی برای توسعه HMI در صنایع غذایی کار می کند.

تاریخ های بعدی

25/26 نوامبر 2021 - تا ثبت نام
تاریخ های بیشتری برای دنبال کردن
شرایط و ضوابط
کارگاه آنلاین

2.200 یورو برای هر شرکت کننده
کارگاه حضوری

2500 یورو برای هر شرکت کننده
تخفیف

اعضای VDMA و IVLV: 10 درصد تخفیف
رزرو چندگانه برای هر شرکت: 20 درصد تخفیف
ممکن است تخفیف ها با هم ترکیب نشوند.

  • INDUSRTIAL beig