اتوماسیون صنعتی

PLC
  • ۰
  • ۰

صنعت

"اکنون زمانی است که صنعت باید برای تغییر دور هم جمع شود"
28 سپتامبر 2021 | غذا و نوشیدنی، اخبار

"اکنون زمانی است که صنعت باید برای تغییر دور هم جمع شود"
دو رویداد جدید پویا و بسیار مرتبط توسط کنسرسیوم محصولات تازه بریتانیا (FPC) برای آموزش و مسلح کردن صنعت از نظر مقابله با چالش‌های پیش روی در تمام زمینه‌های زنجیره تامین ایجاد شده است.

نایجل جنی، مدیر اجرایی FPC، توضیح می دهد: «همه ما شاهد آمدن این موضوع بودیم. همانطور که بسیاری تکرار کرده اند، این تا حد زیادی نتیجه یک طوفان کامل از رویدادها و شرایط است. او ادامه می دهد: «اما کاری که ما نمی توانیم انجام دهیم این است که از خود راضی باشیم. هرگز زمان سخت‌تری برای صنعت محصولات تازه وجود نداشته است: کمبود نیروی کار، بحران راننده کامیون و اکنون افزایش قبوض انرژی، همگی چالش‌های بی‌سابقه‌ای را ایجاد کرده‌اند. بنابراین، همه ما باید قدم برداریم! زمان تغییر فرا رسیده است!

"FPC ماه ها را صرف توسعه این رویدادهای حیاتی برای صنعت کرده است و ما نه تنها اعضای خود، بلکه از همه افرادی که در زنجیره تامین محصولات تازه مشارکت دارند، می خواهیم تا در یافتن راه حل های لازم برای تجارت خود و برای صنعت به طور کلی مشارکت کنند. " این رویدادها که شرکت در هر دو رایگان است، به طور مشترک در نمایشگاه لینکلن شایر در تاریخ 4 نوامبر برگزار خواهد شد و با مشارکت PC Future ایجاد شده است تا رویداد کشاورزی برای محصولات تازه و صنعت گل باشد و نمایشگاهی را در خود جای دهد. ، کنفرانس ها و تورها.

کریستینا ملنشون، مدیر رویداد FPC، توضیح می‌دهد: «این رویداد بسیار مورد نیاز، همه چیزهای جدید را در حال حاضر آموزش داده و به نمایش می‌گذارد، و همچنین آنچه در آینده وعده می‌دهد را بررسی می‌کند. او افزود: «بازدیدکنندگان می‌توانند ببینند که چگونه فناوری‌های جدید می‌توانند به کارآمدتر شدن، افزایش بهره‌وری و کمک به نیروی کارشان کمک کنند.»

برنامه کنفرانس یک برنامه گسترده است، با هشت جلسه کنفرانس که رباتیک و اتوماسیون قبل و بعد از مزرعه، فناوری های مبتنی بر داده، پلاستیک و بسته بندی، زباله های زنجیره تامین، زنجیره تامین کربن، کشاورزی عمودی و پایداری را پوشش می دهد.

به طور خلاصه، چیزی برای همه وجود دارد!

همچنین یک تئاتر اختصاصی وجود خواهد داشت که غرفه داران می توانند آخرین پیشنهادات خود را به تماشاگران اسیر ارائه دهند. این، همراه با امکانات برای نمایش کار، به شرکت های نمایشگاهی فرصتی منحصر به فرد می دهد تا از دیده شدن محصولات و خدمات خود اطمینان حاصل کنند.

لیندا بلومفیلد، مدیر توسعه کسب و کار FPC توضیح می‌دهد: «FPC Future پلتفرمی عالی برای شرکت‌هایی است که می‌خواهند نسل بعدی فناوری و خطوط تولید خود را به تولیدکنندگان plc دلتا ، بسته‌بندی‌کنندگان، واردکنندگان، صادرکنندگان، خرده‌فروشان، عمده‌فروشان و ارائه‌دهندگان خدمات به نمایش بگذارند».

او می افزاید: «نوآوری باعث موفقیت تجاری آینده این بخش خواهد شد و این فرصتی عالی برای کسانی است که در صنعت کشاورزی هستند تا به عنوان یک غرفه دار شرکت کنند تا راه حل های خود را به نمایش بگذارند، ارتباطات جدید ایجاد کنند و در نهایت کسب و کار جدیدی را انتخاب کنند.»

مشاغل FPC برای ارتباط استعدادهای امروزی و آینده با بهترین کارفرمایان زنجیره های غذایی ایجاد شده است. در کنار فرصت ملاقات رودررو با نمایندگان شرکت‌های بزرگ محصولات تازه و آژانس‌های استخدام تخصصی، کارشناسان صنعت در طول روز در دسترس خواهند بود تا به شرکت‌کنندگان مشاوره، راهنمایی و راهنمایی رایگان ارائه دهند.

صنعت ما شدیداً به کارکنان جدید نیاز دارد و این فرصتی عالی برای شرکت‌ها است تا کسب‌وکار و فرصت‌های شغلی خود را در زمانی که در حال بررسی اولین یا بعدی‌ترین قدم‌هایی هستند که می‌خواهند با شغل خود بردارند را به دانشجویان و دیگر جویندگان کار جوان نشان دهند.» بلومفیلد توضیح می دهد.

ملنشون می افزاید: «در کنار فرصت های چهره به چهره فراوان در روز، یک کلینیک اختصاصی CV وجود خواهد داشت و عکاس رسمی ما برای گرفتن عکس هد شات رایگان برای صفحات رسانه های اجتماعی حرفه ای شرکت کنندگان در دسترس خواهد بود.» بلومفیلد نتیجه می گیرد: "نمایش در یک رویداد تخصصی مانند این یک راه مقرون به صرفه و کارآمد برای تعامل با جویندگان جوانی است که علاقه مند به پیوستن به بخش ما هستند، و همچنین ایجاد ارتباط با آژانس های استخدام تخصصی که در آن شرکت خواهند کرد."

  • ۰۰/۱۱/۱۱
  • INDUSRTIAL beig

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی