اتوماسیون صنعتی

PLC
  • ۰
  • ۰

افزایش دیجیتالی شدن

تارون ماتور می‌گوید، تأمین مالی تعبیه‌شده منجر به افزایش تعداد فین‌تک‌ها در مراحل مختلف زنجیره ارزش شده است که پیشنهادات مختلفی را ارائه می‌کنند.
 


امور مالی تعبیه شده منبع تصویر: Rosenblatt Securities
با افزایش دیجیتالی شدن و پذیرش مدل های کسب و کار مبتنی بر فناوری، تعاریف صنعت قبلی تغییر کرده و مرزها محو شده است. صنعت مالی نیز در امان نبوده است. ما شاهد تحولات قابل توجهی ریموت کنترل جرثقیل saga در امور مالی هستیم و به راحتی می توان گفت که دهه آینده ممکن است کاملاً متفاوت به نظر برسد. ویروس کرونا نیز سرعت تحول دیجیتال را در سراسر صنایع تسریع کرده است و آگاه‌ترین بازیگران نیاز به پیشنهادات محصول یکپارچه‌تر و قانع‌کننده‌تر را شناسایی کرده و به آن پاسخ داده‌اند که در چرخه عمر مشتری بافته شده و به صورت دیجیتالی و یکپارچه ارائه می‌شود.
 
همه اینها منجر به تبدیل شدن «مالی جاسازی شده» به یک روند غالب شده است. این به شرکت های غیرمالی اشاره دارد که ارزش های پیشنهادی خود را با افزودن محصولات و خدمات مالی مرتبط در سفرهای محصول تغییر داده و افزایش می دهند. به همین دلیل است که ما به طور فزاینده‌ای شاهد هستیم که فعالیت‌های مالی مانند پرداخت، وام، بیمه، مدیریت ثروت و سایر معاملات تبدیل به کارکردهای اساسی محصولات غیر مالی می‌شوند. این در مورد تعبیه این خدمات مرتبه دوم در سفرهای محصول آشنا است که مشتریان به آن عادت کرده اند. اقتصاد پلتفرم به ادغام ها و همکاری ها دوام می بخشد. گزارش‌ها و نظرسنجی‌های تحقیقاتی متعدد صنعت نشان می‌دهد که امور مالی تعبیه‌شده پتانسیل تغییر مدل‌های کسب‌وکار و پویایی بازار و تأثیرگذاری بر یکپارچگی بین‌صنعتی را دارد. همانطور که تحولات فعلی نشان می دهد، مطمئناً منجر به افزایش رقابت در بازار در سراسر جهان می شود.
 
امور مالی تعبیه شده در حال شکل گیری بی شماری است. بسیاری از ما آن را به شکل پرداخت در اپلیکیشن‌های تاکسی، بیمه تعبیه‌شده در خرید ابزار، خرید پارکینگ از طریق نقشه‌های گوگل در برخی کشورها تجربه کرده‌ایم یا چیزهایی مانند ارائه بیمه تسلا به مشتریانش شنیده‌ایم. چندین شرکت فناوری حتی کارت‌های نقدی خود را راه‌اندازی کرده‌اند. اپل یک کارت اعتباری راه اندازی کرد. آمازون دارای Amazon Pay و غیره است. در نهایت همه اینها با هدف تبدیل مالی به بخشی از رابط بومی سفرهای محصولات دیگر است. در حوزه بیمه، بیمه تعبیه شده امکان تغییر از «بیمه فروخته شده» به «بیمه یک ویژگی بومی است» را می دهد. همه ما پیشنهادات مربوط به خرید را در حال حاضر دیده‌ایم، بعداً پرداخت کنید، جایی که می‌توانید بلافاصله روی کارت‌های خود وام بگیرید و محصول را بخرید و غیره.
 
ممکن است پرسیده شود، چه چیزی باعث این روند می شود؟ وقتی تغییر رفتار مشتری را مطالعه می کنیم، می بینیم که رفتار خرید تغییر کرده است. افراد بیشتری به خرید آنلاین، پرداخت و غیره عادت می‌کنند و حتی نسبت به بانک‌های سنتی به شرکت‌های فناوری اعتماد بیشتری دارند. دلیل دیگر در این واقعیت نهفته است که "مالی جاسازی شده" تجربه یکپارچه مشتری را امکان پذیر می کند. سفرهای ناهمگون مشتری کمتری وجود دارد که منجر به شانس بیشتری برای تکمیل تراکنش می شود. مشتریان برای تکمیل سفر خرید خود نیازی به پریدن از یک صفحه فرود به صفحه دیگر ندارند. زمینه همچنان بیشترین اهمیت را دارد و امور مالی ریموت کنترل جرثقیل saga به پس‌زمینه می‌رود. توسعه قابل توجهی در جهت ایجاد پروتکل های داده باز وجود دارد. در دسترس بودن محصولات خارج از قفسه بر اساس تقاضا، موانع ورود فین تک های جوان را کاهش می دهد. شرکت های بزرگ فناوری نیز با ادغام فین تک از این روند بهره می برند. جمع‌آوری داده‌ها، الگوریتم‌ها، یادگیری ماشینی، اینترنت اشیا این روند را حتی بیشتر تقویت می‌کنند.

قطعه با شماره قطعه 7815 یک تنظیم کننده ولتاژ ثابت است. در حال حاضر، ما علاقه ای به نحوه عملکرد این چیز نداریم. آنچه در اینجا اهمیت دارد این است که این آی سی یک ولتاژ ورودی DC متغیر (در محدوده معین) را به یک ولتاژ خروجی DC (تقریباً) ثابت تبدیل می کند.

موارد زیر در مورد توان خروجی در هر دو حالت صدق می کند (مثال با ترانسفورماتور 15 ولت و مثال با ترانسفورماتور 18 ولت):

فرمول 220169 5.jpg
اتلاف در آی سی (قدرت تبدیل شده به گرما در آی سی) برابر است با تفاوت بین ولتاژ ورودی و خروجی ضربدر جریان (در بسیاری از موارد - و همچنین در اینجا - می توانیم از مصرف برق خود آی سی غفلت کنیم).

فرمول 220169 6.jpg
برای اطمینان، ولتاژ ورودی آی سی ثابت نیست. در این مورد، از میانگین حسابی حداقل و حداکثر ولتاژ ورودی (که برای اهداف ما به اندازه کافی دقیق است) استفاده می کنیم.

در نتیجه، تلفات برق در رگولاتور ولتاژ حدود 50 درصد افزایش می‌یابد - این گرمای اضافی زیادی است که باید دفع شود. این واقعیت که ترانسفورماتور اکنون باید 22 وات را به جای 20 وات (که شامل تلفات دیود و تنظیم کننده ولتاژ می شود) تامین کند، واقعاً مهم نیست، مگر اینکه ما را مجبور به استفاده از ترانسفورماتور با اندازه کمی بزرگتر کند.

یکسو کننده تمام موج
ما یکسو کننده تمام موج را به صورت شماتیک در شکل 3 نشان داده ایم.

220169 شکل 3.jpg
شکل 3: یکسو کننده تمام موج.
به لطف مدار مبتکرانه با چهار دیود (که یکسو کننده پل یا مدار گریتز نیز نامیده می شود)، اکنون هر دو نیم دوره ولتاژ AC سینوسی در ورودی استفاده می شود. در طول نیم دوره مثبت، جریان شارژ برای خازن الکترولیتی از طریق دیودها در سمت راست بالا و پایین سمت چپ، و در نیمه دوره منفی از طریق دیودهای سمت راست پایین و بالا سمت چپ جریان می یابد. مزیت این است که خازن الکترولیتی دو بار بیشتر شارژ می شود و بنابراین (تقریباً تخمین زده می شود) فقط باید حدود نصف "ضخامت" باشد. این منجر به منحنی های ولتاژ شکل 4 می شود: بالای ولتاژ ورودی، در وسط ولتاژ در سراسر بار بدون خازن، و زیر ولتاژ دو طرف خازن.

 
مدل "As-a-Service" با گسترش از زیرساخت به برنامه های کاربردی، جذابیت زیادی پیدا کرده است. شرکت‌ها از این روند استقبال می‌کنند، زیرا این به آنها کمک کرده تا پیشنهادات خود را دوباره ابداع کنند و جریان‌های درآمد جدیدی را باز کنند. همچنین به ایجاد گسترش بسیار متنوع تری از پیشنهادات و تجربیات کمک کرده است. به عنوان مثال، انگیزه زیادی به پذیرش مدل بیمه به عنوان خدمات داده است. اکنون بسیاری از شرکت‌ها بیمه و وام‌دهی را در محل پرداخت ایجاد کرده‌اند. تامین مالی جاسازی شده منجر به افزایش تعداد فین تک‌ها در مراحل مختلف زنجیره ارزش، از زیرساخت‌ها گرفته تا تجمیع‌کننده‌هایی که پیشنهادهای متنوعی را ارائه می‌دهند، شده است. شرکت‌های مالی همچنان به ارائه‌های نرم‌افزار به‌عنوان سرویس تنظیم‌شده با نقاط تماس در بازارها، برنامه‌های بازی، سرویس‌های استریم و غیره تبدیل خواهند شد. این امر هزینه خرید را به شدت کاهش می‌دهد و سرعت مقیاس‌گذاری سریع‌تری را امکان‌پذیر می‌کند.
 
برای مشتریان، امور مالی به پس‌زمینه منتقل شده است و آنها اکنون از سفرهای محصول و خدمات در زمینه‌های مرتبط به روشی یکپارچه لذت می‌برند. در این اقتصاد توجه که رها کردن سبد خرید یک مسئله بزرگ است، امور مالی تعبیه شده می تواند در دسترس بودن پیشنهادات مالی مرتبط در نقطه نیاز برای کمک به مشتریان برای تکمیل تراکنش امکان پذیر باشد. مشتریان می توانند مکانیسم مناسبی را برای پرداخت، سرمایه گذاری، پس انداز یا هزینه در زمان مناسب پیدا کنند. برای این برند، به پیشنهادات خود اهمیت می دهد و پذیرش محصولات اصلی خود را افزایش می دهد. نظرسنجی های مختلف نشان می دهد که برندها دارندهمچنین شاهد افزایش قابل توجهی در تلاش‌های خود برای فروش متقابل و افزایش فروش بوده‌اند. امور مالی تعبیه شده علاوه بر تسریع توسعه محصول جدید، بسته‌بندی و تفکیک پیشنهادات مالی را ممکن می‌سازد.
 
در دنیایی که مشتری انتظار و تقاضای خدمات بیش از حد شخصی و بر اساس تقاضا را دارد، ما به طور فزاینده ای شاهد اتخاذ رویکرد پلت فرم و ساختار محصول مدولار هستیم که مزیت داده ساختاری را به امور مالی تعبیه شده می دهد. پلتفرم‌های دیجیتال موجود با پایگاه‌های کاربری بزرگ می‌خواهند از این روند استفاده کنند. جوان‌ترها باید زیرک و چابک باشند، زیرا برای ایجاد و داشتن روابط با مشتری رقابت می‌کنند. مشارکت اکوسیستم در این زمینه بسیار حیاتی می شود.
 
ما به دنبال زمان های جالبی برای حوزه مالی هستیم. مشتری به دنبال سفرهای ساده، شفاف و روان است. اجرای متفکرانه امور مالی تعبیه شده با استفاده از اهرم تمام جریان های داده مرتبط با هدف ارائه تجربه مشتری عالی می تواند شرکت ها را در حوزه های صنعتی متمایز کند. حتی شرکت‌های مالی مجبور شده‌اند موضع سخت‌گیری خود را تغییر دهند. محصولات مالی اساسی در حال تبدیل شدن به کالایی و قابل حمل هستند. پرداخت های P2P، کیف پول ها و غیره، همگی به اجزای مشترک زندگی دیجیتال ما تبدیل شده اند. مشارکت‌های بیشتری در بین بازیکنان به ظاهر مکمل و آزمایش در ارائه خدمات با هدف تجربه مشتری جامع وجود خواهد داشت.ریموت کنترل ساگا ارکستراتور اکوسیستمی که موفق به جمع‌آوری و هماهنگی بین داده‌ها و فن‌آوری در بین شرکا می‌شود، بیشترین سود را خواهد داشت.
 
مشتریان به آرامی به خدمات مالی به عنوان ویژگی ریموت کنترل جرثقیل saga بومی سایر محصولات عادت خواهند کرد و از خدمات مالی مراکز متمرکزی که به آنها اعتماد دارند استفاده خواهند کرد. ادغام های مبتنی بر ابر در حال حاضر چنین تعاملات سیستمی را تسهیل می کنند. زیرساخت ها و لایه های خدماتی در حال از هم پاشیدن هستند. راه‌حل‌های نرم‌افزاری در حال تبدیل شدن بیشتر به یکدیگر هستند. کاتالوگ ریموت کنترل ساگا جریان های داده جایگزین و تجزیه و تحلیل های پیشرفته به ایجاد شخصیت های مشتری اصلاح شده و دیدگاه های مشتری یکپارچه برای ایجاد نقاط تماس برای امور مالی تعبیه شده کمک می کنند. اقتصاد رفتاری به طور فزاینده ای بر ایجاد ساختارها و سفرهای محصول مرتبط حاکم خواهد شد و در نتیجه چسبندگی را افزایش می دهد.
 فروش ریموت کنترل ساگا
در این زمینه، شرکت هایی که قصد دارند در این زمینه بازی کنند، باید به سرعت تکامل پیدا کنند. به فضایی به شدت مورد مناقشه تبدیل خواهد شد. شکاف هایی وجود دارد که باید به راحتی پر شود و می توان ریموت کنترل جرثقیل saga آنها را پر کرد. صنایع متعدد می توانند از فرصت های ارائه شده توسط این روند استفاده کنند، به ویژه برای کاهش اصطکاک در سفرهای مشتریان موجود. فرصت های بسیار خوبی در فروشگاه وجود دارد.
 
بازیگران زنجیره ارزش باید پیشنهادات سودمند دوجانبه را برای استفاده حداکثری از هم افزایی ایجاد کنند. ما در حال حاضر شاهد معماری‌های API باز مبتنی بر میکروسرویس‌ها هستیم که امکان ادغام سریع‌تر و عمیق‌تر را در سیستم‌های چند شریک فراهم می‌کنند. شکل باز خدمات مالی رایج تر می شود. مشارکت برای مقیاس و موفقیت در این پارادایم اساسی خواهد بود.
 
این یک تغییر پارادایم است که در حال حاضر با پتانسیل ایجاد اختلال در مدل‌های قدیمی کسب‌وکار و وارد کردن امور مالی به زندگی دیجیتال ما اتفاق می‌افتد. امور مالی دیگر خدمات گسسته نخواهد بود. من معتقدم که تحول دیجیتال مبتنی بر تجربه مشتری به ایجاد مدل‌های تجاری جدیدتر در این فضا ادامه خواهد داد. با در دسترس بودن داده های بیشتر، راه حل های مبتنی بر بینش به ایجاد سفرهای دیجیتالی بیش از حد شخصی برای مشتریان کمک می کند. عصر جدیدی با محوریت راحتی مشتری در افق است!
 
Tarun Mathur یک متخصص نوآوری – شرکتی متمرکز با تجربه چند عملکردی در حدود 13 سال در صنعت – شرکت های پیشرو مانند Infosys، Capgemini، Reliance Industries، Deloitte و غیره است. او در حال حاضر به عنوان رئیس استراتژی و نوآوری در بیمه عمومی Edelweiss کار می کند. یک نهاد گروهی از یکی از بزرگترین شرکتهای خدمات مالی هند در بمبئی. او در حال ایجاد تیم هایی با عملکرد بالا برای ارائه پشته insurtech در یک چشم انداز بسیار پویا است.
 
تارون در هند و ایالات متحده در نقش هایی شامل استراتژی ریموت کنترل جرثقیل saga شرکت، مدیریت اتحادها و مشارکت های استراتژیک، ابتکارات پیشرو در تحول کسب و کار، مشاوره، مدیریت محصول فناوری و سرمایه گذاری مخاطره آمیز کار کرده است. او ابتکارات دگرگونی دیجیتال را برای شرکت‌های بزرگ رهبری کرده است و به تعداد زیادی کسب‌وکار تحت رهبری فناوری کمک کرده است. او مشتاق فن‌آوری‌های نوظهور و مدل‌های تجاری در حال تحول در اقتصاد شبکه‌ای است.
 
Tarun مربی استارت آپ هایی در حوزه هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، امنیت سایبری و بلاک چین است. او در فضای سرمایه گذاری مخاطره آمیز فعال است و به کسب و کارها در جمع آوری سرمایه مشاوره و کمک می کند. او ابتکارات مختلف نوآوری شرکتی را رهبری کرده است و به دلیل مهارت های رهبری و مدیریت استثنایی خود شناخته شده است. او تعدادی از دانشجویان و کارآفرینان جوان را راهنمایی می کند.
 
تارون که به طور منظم در کنفرانس‌های صنعتی مختلف صحبت می‌کند و با کنسرسیوم‌های مختلف و نهادهای بین‌المللی تجارت و دانش مرتبط است، دارای مدرک کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات و مدرک MBA از SIBM، و دانشکده مدیریت کلوگ، ایالات متحده است و دارای مدرک کارشناسی ارشد است.در جوایز متعدد در تعالی دانشگاهی.

  • ۰۱/۰۱/۱۷
  • INDUSRTIAL beig

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی