اتوماسیون صنعتی

PLC
  • ۰
  • ۰

این مشارکت به دنبال ایجاد استانداردهای فناوری پیشرو برای قطب های هوشمند 5G و ایجاد فرصت های تجاری جدید در بازارهای جهانی است.


قطب های هوشمند 5G به عنوان زیرساخت اصلی
تایپه، تایوان (16 فوریه 2021) - ASRock Industrial قرار است با اتحاد ارتقای استاندارد قطب هوشمند 5G شریک شود تا به طور مشترک قطب های هوشمند 5G را به عنوان زیرساخت اصلی و "هسته" اساسی در توسعه شهرهای هوشمند مستقر کند. همراه با حمایت قوی دولت تایوان بسیاری از تولیدکنندگان و اپراتورهای مخابراتی مشهور مستقر در تایوان مانند Pegatron Corporation، Foxconn Technology، Chunghwa Telecom، Compal Electronics، Delta Electronics و غیره همگی به این اتحاد ملحق شده اند. این مشارکت به دنبال تعیین استانداردهای فناوری پیشرو برای قطب های هوشمند 5G و ایجاد فرصت های تجاری جدید در بازارهای جهانی.اچ ام آی به عنوان عضوی از این اتحاد، پلتفرم AIoT مستحکم سری iEPF-9000S ASRock Industrial، قطب های هوشمند 5G را تقویت می کند و به عنوان یک سرور محاسباتی لبه برای اجرای ترافیک هوشمند هوش مصنوعی و امنیت اطلاعات قطب هوشمند عمل می کند. ما با هم قطب های هوشمند 5G را برای شهرهای ایمن تر و هوشمندتر مستقر خواهیم کرد.


محصولات دلتا امروزه، تقریباً 360 میلیون چراغ خیابان در جهان وجود دارد که تنها 2٪ (7.2 میلیون) آن قطب های هوشمند هستند که منجر به پتانسیل باورنکردنی برای تحول در مقیاس بزرگ می شود. ASRock Industrial متعهد به ارائه راه‌حل‌های محاسباتی لبه‌ای، ارائه نتایج مؤثر از طریق پردازش آنی در نزدیکی منابع جمع‌آوری داده‌ها و کاهش تأخیر کلی است. پلتفرم AIoT سری iEPF-9000S به قطب های هوشمند HMI برای شهرهای هوشمندتر و ایمن تر نیرو می دهد. پلتفرم Robust Edge AIoT با یک Sandbox امنیتی در حال اجرا در VM برای قابلیت‌های محاسباتی قابل اعتماد، به عنوان یک سرور محاسبات لبه برای اجرای ترافیک هوشمند هوش مصنوعی و حفاظت از امنیت اطلاعات قطب هوشمند عمل می‌کند.


مشاور Navigant تخمین زده است که تا سال 2028 بیش از 90 میلیون قطب هوشمند در سراسر جهان نصب خواهد شد که ارزش آن 7 میلیارد دلار با CAGR 28.5٪ است. جیمز لی، رئیس ASRock Industrial می‌گوید: «با توجه به روند فعلی انتقال قطب هوشمند، ما شاهد فرصت‌های بزرگی برای همه سهامداران در تجارت و آینده توسعه شهر هوشمند هستیم. این افتخار بزرگی برای ASRock Industrial است که در اتحاد ارتقای استاندارد قطب هوشمند 5G ایفای کند و به طور مشترک قطب های هوشمند 5G را با پلتفرم AIoT Robust Edge iEPF-9000S مستقر کند. ما مشتاقانه منتظر همکاری با صنعت و دولت در توسعه سریع قطب هوشمند 5G جهانی هستیم و فرصت های تجاری هیجان انگیزی را با هم ایجاد می کنیم. ما اچ ام آی دلتا می دانیم که تایوان به شدت توانایی ایفای نقش مهمی در پشتیبانی زنجیره تامین برای قطب های هوشمند 5G دارد و به بخش های دولتی در سراسر جهان در تحول زیرساختی کلیدی که در آن هم افزایی و درآمد جدید رشد می کند، کمک می کند.

«این اساساً در مورد رفتن به طور کامل مجازی است. کرشنیک ماتی، معاون فناوری در Klick Health می‌گوید: فناوری کاملاً غوطه‌وری که از کارگاه‌های طوفان فکری [و همچنین] هر جنبه دیگری از ملاقات حضوری مراقبت می‌کند.

ما در گذشته محیط های مجازی را امتحان کرده ایم. آیا می تواند برای یک مورد خاص کار کند؟ آره. اما، از منظر سازمانی، شما باید از نظر تجاری به آنچه می خواهید [به آن دست یابید] نگاه کنید. آیا قرار است مزایای بهتری نسبت به آنچه که دارید به شما بدهد؟» شوبهی راجنیش، رئیس گروه فناوری دیجیتال اطلاعات - شرکت در BAT می گوید.

در طول روز، شرکت‌کنندگان سخنرانی‌های کلیدی رهبران دیگر در این فضا، از جمله Gerant John، معاون رئیس، Resilience در اینتروس را تماشا کردند، که برخی از رویکردهای مدیریت ریسک زنجیره تامین را که می‌توان همراه با برنامه مورد استفاده قرار داد، بررسی کرد. تجزیه و تحلیل داده ها برای ایجاد جریان هایی از داده های زمان واقعی برای برنامه ریزی احتمالی.

در اواخر روز، آرون سلایا، فرمانده اسکادران استخدام 364، پژوهشگر تیم هوش مصنوعی و انسان-ماشین در نیروی فضایی ایالات متحده، با استفاده از مجموعه فیلم های محبوب، جنگ ستارگان، برای توضیح دیدگاه خود، ارائه ای برای یادآوری ارائه کرد. در مورد فراشناخت و ارتباط آن در ایجاد اعتماد در فناوری و هوش مصنوعی، چیزی که ظاهراً گام بزرگی برای کسب‌وکارها است.

  • ۰۰/۱۲/۰۲
  • INDUSRTIAL beig

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی