اتوماسیون صنعتی

PLC
  • ۰
  • ۰

سازندگان ماشین به طور مداوم در تلاشند تا رقابت خود را بهبود بخشند. سیستم های سروو اغلب با هزینه های زیاد برای خرید ، نصب و راه اندازی ، مورد قابل توجهی در هزینه ساخت آنها هستند. ادعا می شود که درایوهای Lenze 8400 TopLine از طریق کاهش قیمت خرید ، اندازه کوچک منجر به کاهش هزینه های صفحه و عملکرد بالا می شود که باعث افزایش بهره وری می شود. نرم افزار برنامه نویسی ساده و رایگان است که همگی به کاهش حجم کار برای طراح و سازنده کمک می کند.

Lenze 8400 TopLine یک سروو درایو برای موتورهای همزمان و ناهمزمان است که در بالای محدوده اینورتر فرکانس 8400 قرار دارد. به همین ترتیب این محصول بر اساس تولیدات حجمی است که منجر به قیمت گذاری رقابتی در بازار سروو می شود. آخرین فن آوری عملکرد سروو متوسط ​​به بالا را با ابعاد جمع و جور ارائه می دهد. موتورهای همزمان و ناهمزمان می توانند حلقه باز یا برای کنترل دقیق تر ، با بازخورد از رمزگذارهای افزایشی یا مطلق کار کنند. On board نرم افزاری برای موقعیت یابی ، گیربکس الکتریکی و مدیریت ترمزهای نگهدارنده است. گشتاور ایمن خاموش به رده 4 ، سطح عملکرد ، یک گزینه دیگر است که هزینه کم آن به طور معمول با کاهش اجزای ایمنی خارجی توجیه می شود.

TopLine با انعطاف پذیری برای کنترل انواع مختلف موتورها و بازخورد ، برای اکثر برنامه های کاربردی در دامنه قدرت 0.55 تا 45 کیلووات ، 3.0 تا 89A جریان نامی مناسب است. سه کاربرد معمول که کاربرد آن را نشان می دهد ، تولید پالت ، تقسیم مواد غذایی و ماشین آلات سیم پیچ کاغذ است.

ماشین آلات پالت سازی نیاز به موقعیت صاف با پویایی متوسط ​​به بالا دارند. 8400 TopLine با 200 درصد پیک گشتاور در مدت سه ثانیه و رمپ های صاف به شکل S برای شتاب و کاهش سرعت ، امتیاز خوبی را کسب می کند.

برنامه های شروع متوقف مانند تقسیم غذا و برش کاغذ را با فرکانس های دورانی زیاد کار می کنید. در صورت نیاز به دقت متوسط ​​، ممکن است ترکیب 8400 TopLine با یک موتور ناهمزمان قابدار IEC استاندارد ، البته با بازخورد ، امکان پذیر باشد. دقت بالا مستلزم صرف هزینه اضافی یک موتور سروو همزمان و کنترل از سطح بالاتر IPC است. این امر به نوبه خود تقاضای ارتباطات باس بین درایو و کنترل را ایجاد می کند. در اینجا ماژول های پلاگین استاندارد با درایو های سریع و سریع EtherCAT یا Profinet برای درایو در دسترس هستند.

ماشین آلات سیم پیچ کاغذ و سایر برنامه های تحت وب برای پلاستیک و فویل نیاز به انتقال روان گشتاور و دقت متوسط ​​تا زیاد بر روی یک تنظیم سرعت دارند. 8400 TopLine به عنوان استاندارد عملکرد گیربکس الکتریکی دارد که به آن شافت الکتریکی نیز می گویند. یک شفت محور جداگانه درایوها را به طور خاص برای این منظور متصل می کند و کنترل دقیق سرعت ، زاویه یا گشتاور را می توان بین درایوهای اصلی و برده به دست آورد.

برای مهندسانی که به دنبال یک جایگزین مقرون به صرفه تر و عملکرد بهتر برای موتور AC هستند اما به Servo Drive با مشخصات بالا نیاز ندارند ، LeanMotor جدید از STOBER راه حل ایده آل است.

LeanMotor یک درایو برقی بسیار کارآمد و جمع و جور است که به طور قابل توجهی سبک تر و کوچکتر از یک درایو ناهمزمان است. با خروجی مشابه درایو سروو گران تر ، این باعث می شود LeanMotor جدید گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه برای کسانی باشد که با هزینه کمتر به دنبال عملکرد بالاتر هستند.

ناهموارتر از موتور سنکرون و عملکرد بهتری نسبت به موتور ناهمزمان ، از سطح کارایی IE4 در گروه عملکرد مربوطه فراتر می رود. ساختار بدون فن آن ، دارای ترمز نگهدارنده انتگرال ، به این معنی است که کوچکتر از درایو های قابل مقایسه و با یک اتصال برق واحد است ، به راحتی قابل نصب است.

علاوه بر این ، ساخت مستحکم آن به این معنی است که LeanMotor می تواند برای کارهای اتوماسیون پویا در محیط های تولید سخت استفاده شود. همچنین امکان تنظیم متغیر سرعت و گشتاور را از حالت سکون تا حداکثر سرعت با کنترل گشتاور کامل ، بدون نیاز به عناصر سنسور موقعیت فراهم می کند. کوچک و سبک بودن ، مهندسان می توانند ماشین آلات جمع و جورتری طراحی کنند ، در حالی servo که کاربران از مصرف انرژی کم و طول عمر بالا بهره مند می شوند.

مشخصات LeanMotor همچنین به این معنی است که نیاز به استفاده از موتورهای ناهمزمان سنگین تر و بزرگتر برطرف می شود ، با اندازه کوچکتر و ترکیب وزن کم حدود 30٪ بهبود در صرفه اقتصادی. بعلاوه ، هنگامی که با یک موتور ناهمزمان با رمزگذار افزایشی مقایسه می شود ، به دلیل جرم چرخ دنده بسیار کاهش یافته ، می تواند پویا و کارآمدتر تنظیم شود.

هنگامی که با کنترل کننده های درایو STOBER SC6 یا SI6 ترکیب می شود ، LeanMotor امکان تنظیم متغیر سرعت و گشتاور ، از حالت سکون تا حداکثر سرعت ، بدون سنسور موقعیت را فراهم می کند. سرعت و دقت موقعیت ± یک درجه است.

مزایای مهندسان و طراحان این است که می توان درایوهای کوچکتر را طراحی کرد ، هزینه های راه اندازی و نگهداری را کاهش می دهد و این درایو جدید می تواند با طیف گسترده ای از واحدهای دنده ای STOBER و لوازم جانبی مانند ترمز نگهدارنده ناهموار فنر دار ادغام شود. این عملکرد ترمزگیری را در کل عمر مفید فراهم می کند. همچنین برای برنامه های اتوماسیون که در معرض ارتعاشات و نوسانات زیاد قرار دارند بسیار مناسب است.

برنامه ها شامل انواع اتوماسیون و موقعیت یابی دقیق از جمله تولید ، بسته بندی ، کاغذ ، درایو های تبدیل و پمپ می شوند.

 

  • ۰۰/۰۴/۰۶
  • INDUSRTIAL beig

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی