اتوماسیون صنعتی

PLC
  • ۰
  • ۰

نرم افزار رابط ماشین انسانی (HMI) یک رابط اپراتور به کنترل کننده یک ماشین، مانند PLC می دهد. HMI های نرم افزاری معمولاً به 2 دسته تقسیم می شوند. اولین موردی است که بر روی سخت افزار اختصاصی اجرا می شود. دوم نرم افزاری است که روی سیستم عامل رایج تری مانند ویندوز اجرا می شود. نوع دوم گزینه های بیشتری از سخت افزار را ارائه می دهد که می توان از آنها استفاده کرد. این مزیت را به طراح می دهد تا سخت افزار مورد نظر خود را انتخاب کند. معمولاً یک فروشنده نرم‌افزار این نوع نرم‌افزارDOP-107EV HMI به یک کلید یا دانگل نیاز دارد تا مطمئن شود که هزینه نرم‌افزار را پرداخت کرده‌اید. توانایی انتخاب سخت افزار شما گام بزرگی در کمک به بهبود زمان کارکرد دستگاه با عدم نیاز به جایگزینی دقیق فروشنده است، اما کلید نرم افزار همچنان یک نقطه بالقوه خرابی است. AdvancedHMI این ضعف را با عدم نیاز به کلید یا دانگل برطرف می کند. این نرم افزار برای استفاده و توزیع رایگان است، بنابراین راه حل قابل اعتمادتر و قابل استفاده تری ایجاد می کند.

با AdvancedHMI، ما معتقدیم اولویت باید انعطاف پذیری، سرویس دهی و زمان آماده سازی باشد. برای دستیابی به این اهداف، ما نرم افزار را بدون محدودیت ارائه می دهیم. دیگر نگرانی برای باطل شدن مجوز که باعث از کار افتادن زمان می شود و یا نیاز به جایگزینی سخت افزار خراب با همان سخت افزار اختصاصی وجود ندارد. راه‌حل‌های HMI مبتنی بر رایانه شخصی/ویندوز از لحاظ تاریخی به دلیل هزینه سخت‌افزار علاوه بر نرم‌افزار، گران‌تر از پلتفرم‌های اختصاصی بودند. راه حل AdvancedHMI مانع هزینه راه حل های مبتنی بر PC/Windows را می شکند و به شما امکان می دهد از نرم افزار بدون هیچ هزینه یا محدودیتی استفاده کنید. نتیجه یک راه حل HMI باز است که قیمت قابل رقابت با راه حل های سخت افزاری اختصاصی است. ما سخت‌افزاری مانند رایانه‌های شخصی با پنل صنعتی را ارائه می‌کنیم که برای AdvancedHMI بهینه‌سازی شده‌اند که راه‌حلی برای پلاگین و بازی ارائه می‌دهد. با این حال می توانید از سخت افزارهای دیگری که ویندوز را اجرا می کنند استفاده کنید. این با قفل نکردن شما در یک راه حل سخت افزاری خاص فروشنده اختصاصی، راه حل قابل استفاده تری ایجاد می کند.

نرم افزار رابط ماشین انسانی (HMI) به اپراتورهای ماشین راهی برای تعامل و مدیریت یک سیستم می دهد. این تعامل از طریق یک رابط کاربری گرافیکی (GUI) است که تبادل اطلاعات و ارتباط بین دو نوع HMI را تسهیل می‌کند. سطح نظارت و سطح ماشین. به طور کلی، نرم افزار HMI برای HMI سطح ماشین یا HMI سطح نظارت طراحی شده است، با برنامه های کاربردی مناسب برای هر دو نوع. این نرم‌افزارها در ابتدا گران هستند، اما می‌توانند هزینه‌های بلندمدت را کاهش داده و در درازمدت، افزونگی‌ها را کاهش دهند.
انتخاب نرم افزار HMI معمولاً با تجزیه و تحلیل مشخصات و ویژگی های محصول شروع می شود. ملاحظات کلیدی می تواند شامل معماری سیستم، الزامات عملکرد، ادغام و هزینه تدارکات و عملیات باشد.

گزینه های حذف نویز (روشن/خاموش/عبور) یا دستیار صوتی اصلی پخش کننده منبع خود را بیدار کنید. می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از این عملکردها را در برنامه Music ترجیح می‌دهید، که در آن به تنظیم EQ نیز دسترسی خواهید داشت، خدمات پخش موسیقی مورد علاقه خود را ادغام می‌کنید و غیره. در مقایسه با برنامه کنترل هدفون سونی، گزینه‌های موجود در Music کم هستند، اما تا آنجا که پیش می‌رود یک برنامه مفید و مؤثر است.

دقیق، صدای معتبر
عکس: بورز و ویلکینز
برای تأیید اینکه Px7 S2 از همان جایی که Px7 اصلی متوقف شد، نیازی به گوش دادن زیاد نیست - و تا آنجا که کیفیت صدای خالص پیش می‌رود، این بی‌تردید چیز خوبی است. با پخش نسخه صمیمی و جادار کریس پیج از «تخریب شده توسط هیپی پاورز» از صندلی ماشین، حس بی‌درنگ و مستقیمی در صدا وجود دارد. سازماندهی و تمرکز عالی است، با هر عنصر ضبط در ناحیه خاص خود از صحنه بزرگ و به خوبی تعریف شده، ایمن است. با وجود وسعت و تعریف صدا، Bowers & Wilkins موفق شدند آن را به عنوان یک قطعه واحد ارائه کنند، موجودیتی یکپارچه که در آن هر عنصر به هر عنصر دیگری مربوط می شود و به آن پاسخ می دهد. و بنابراین آن را به نظر می رسد واقعی مانند یک اجرا.


در سراسر محدوده فرکانس، تونالیته به زیبایی سازگار و قانع کننده است. فرکانس‌های پایین عمیق و بافت هستند، به شکلی زیبا و کاملاً بدون اغراق یا عدم دقت که به نظر می‌رسد تعداد زیادی از طرح‌های جایگزین با «هیجان» اشتباه گرفته‌اند، هستند.

انتهای بالایی واضح و قابل توجه است، به همان اندازه جزئیات دارد و به همان اندازه تمایلی به ترجیح دادن شوک و هیبت به جای وفاداری ندارد. و در این بین، خوانندگان از همه نوع از ارائه طبیعت گرایانه، ظریف و با جزئیات لذت بخش Px7 S2 بهره مند خواهند شد. در سطح فنی، بازتولید میان رده به خوبی تحقق می‌یابد، با پاسخ گذرا و عمق بینش واقعاً تأثیرگذار - اما مثبت بودن و واقع‌گرایی این هدفون است که واقعاً چشمگیر است. آنها به نظر می‌توانند به یک خواننده اجازه دهند تا خود را با تمام شخصیت، نگرش و تکنیک‌هایشان معرفی کند.

جابجایی به یک فایل با وضوح بالا از Aphex Twin "Start As You Mean to Go On" به Px7 S2 اجازه می دهد حتی بر بدترین و کثیف ترین اعوجاج صفحه کلید آنالوگ و رویکردی دلپذیر به ریتم ها و تمپوها تسلط داشته باشد. سایر گزینه‌های با قیمت مشابه در مورد بیان ریتمیک کمی اطمینان بیشتری را نشان می‌دهند، اما Bowers & Wilkins در این زمینه کوتاهی نمی‌کنند - ما در مورد افزایش‌ها صحبت می‌کنیم. بعید به نظر می رسد که از طریق Px7 S2 به برخی از آهنگ های ضبط شده بر پایه رقص ریتم محور گوش دهید و تعجب کنید که آیا آنها دو پای چپ دارند یا خیر.

همین ضبط به این هدفون اجازه می دهد تا قدرت پویایی قابل توجهی را نیز نشان دهد. تغییرات هارمونیک سطح پایین شناسایی و ارائه می‌شوند، در حالی که افت‌های بزرگ و تغییرات حجمی که اکثر EDM در آن افراط می‌کنند، بیان کاملی دارند.

سیستم HMI معمولاً اطلاعات را از طریق نوعی رابط کاربری گرافیکی به اپراتور ارائه می کند. سیستم های پیشرفته تر HMI به اپراتورها اجازه می دهد تا نمودارها، عکس های دیجیتال و شماتیک های دقیق سیستم را مشاهده کنند. برای برنامه های کاربردی کنترل حرکت، رابط کاربری گرافیکی بصری می تواند از نمایشگرهای متنی ساده 4 خط در 20 ستون تا نمایشگرهای رنگی با کنترل های صفحه لمسی متغیر باشد. صفحه نمایش HMI در نسخه های استاندارد، پیشرفته، جمع و جور و با کارایی بالا عرضه می شود. مورد دوم را می توان بر اساس نیازهای اپراتور سفارشی کرد. نسخه استاندارد معمولاً در سیستم‌های کم‌هزینه‌ای استفاده می‌شود که کار فشرده نیستند.

  • ۰۰/۱۰/۱۳
  • INDUSRTIAL beig

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی